Friday, March 18, 2011

village life =]

heyy readers :)
im here to tell u my new life in the village !
oke lets start baby ;)

actually aku blek kg ary ahad tue pon sbb aku nak p knduri uma pakcik aku kat pendang ! knduri ary isnin , aku blek ary ahad . tdoq sana 1 day ! aku bukan maw sgt pon balek kg , dah laa tadak line ! internet pon tadak !
mmg fed-up gylaaa arhh ! mlm tue aku smpai2 aku p uma knduri , baba aku p jmpa sepupu dy . depa ckp lembu hilang ! HAHAHAHAHAHAHA :D aku gelakkkkk sekuat kuattnyaa ! lawak gylaa bila dngaq lmbu hilang . tpy aku simpati pon ada laa jgk ! but that story veryy funny for me :D
pastuhh . mlm tue balek , then tidoq ! aku pon p uma tue mlm tue diam jaa ! x ckap ngn sapa pon , sbb aku bkn knai pon org2 kat sana ! aku knai cezen2 aku jaa laa . yg len tue x knai . 

esok pagi tuhh ! aku siap siap nak p knduri ! aku pkai bju kebaya caler biru ! make-up simplee jaa ! rmbot pon buat besa jaa tyme tue ! sbb aku tadak mood nak p knduri2 semua nih ! besa laahh , aku nih bukan jenis yg suka dok p knduri umah org ! tpy disebabkan rumah adik beradik aku pon SECARA TERPAKSA p laa jgk ! :P
aku p x mkn pon , aku dok jaa tmn ibu aku . pastuh aku dok laa ngn kak biah , kak kinah , kak mimi semua kat pntu , pastuh ada laa sorang mamat nih try nak takcle aku ! BOHAHAHAHA ! 
aku malu laa , aku x knai dy pon , pastuh dy tegoq aku , nama dia JOHN , dy mmbe sepupu aku ! umo 18 kodd . ensem laa jgk ! org fest aku knai kat kg tue JOHN nie lah , lpas aku knai dy bru aku knai yg laen !
then , balek tuh aku tidoq ! seperti biasa lahh kan kan ? hahaha ! aku nih suka tdoq :P
pastuh petang tuh aku kuar ngn k.mimi p kat tepy MRSM , p jmpa abg unkad aku WADI <3 
jmpa pon x smbang , senyum2 jaa ! hahaha , dua dua ekoq maluu ! pastuh rnda2 muaa , baba aku cawl ! dy pngey balek ! dy kata nak balek dahh ! aku nihhh ponn balekk laa , pastuh maktam aku x bgy aku balek pulakkk dahhhhhhhhhhhhhh !
dia kata "atyn kan cuti sekolah , atyn dok la sini  , tmn maktam ngn k.mimi "

ibu aku plak kata " haaa , dok laa sini , hg dok sini boleh laa jdy baek skit ! klaw hg ikod ibu balek peneng nnti hg x lekat umah ! p quensbay laa , p gurney laa ! merata hg nnti p , hg dok kg biaq hg rasa serik skit ! "

aku pon ckp arr "makk aiyyyy ! ibu nihhh ponn , hesh . atyn ada jnji dah ngn mmbe2 semua nak p tidoq hotel ! nak enjoy2 , ibu nihh arr ! potongg btoi lahhh ! ibuuu , atyn xmaw dok sini , atyn nak blekkkkkkkk ! lagi pon bju pon tadak ! mcm mna nak tdoq ! "

ibu aku kata " bju k.mimi hg dok ada ! pkai laa , ampa tue satu saiz jaa ! " 

hmmmm :( sedeyhh ohh kena tngai kat kg ! dah laa line xdak nak msg ! internet tadak nak online facebook aku !

the second day : 
aku bgun pkoi 12.30 , then mkn2 pastuh tgok tv . pastuh tidoq ! tyme nih aku x kuaq umah lngsong , sbb aku x knai lagy mmb2 kat sana !
then petang tuh aku p jln kat kedai wafida , HAAAA ! tyme tue lahh aku knai si wan nihh !
haha , bestt larhh knai dy ! lawakk gylaa ! cara dy cakap dah boleh buat aku gelakk ! :DDDD
wan oh wan !
then mlm tue aku p mkn ngn k.muzi muaa , yg si wan nih pon ikott laa kami , kami p mn semua dia p !
hesh . kaloddd :P
start daripada tuh lahh aku boleh knai IMAN , AIMAN , WAN , TEH , JOHN , FITRI && RAMAI LAGI . smpai x egt nama depaa ! aku engat yg mana aku sukaa jaa ! bohahahaha :D

aku dok lepak ngn depa nih semua smpai pkoi 1 , 2 pagi ! mmg bestt ! x boringg klaw lepak ngn depaa !
si wan ngn si john nih lahh yg bgy ceriaa ! yg dok buat lawakk ! yg len semua besa jaa ! sbb tue aku sukaa kawan ngn john && wan nihh !
mmg bestt lahhh ! bestt sgt sgtt ! smpai xley nak cerita kat hmpa semua betapa bestt nyaa dapat knai && lepak ngn depaaa weyhhh ! hnya tuhan jaa yg tawww ! aku pon mula2 knai ngn depaa , aku dok malu malu lagi ! lama2 tuh dah jady besa lahh ! start daripada tuh aku rasa best gylaa dok KAMPONG ! aku x dpt && jmpa lagy mmbe mcm nih kat sini !

last day aku kat sana ;
tyme awai2 tuh aku epy lagi ! boleh dok gelak2 lagy ! dok smbang2 lagy !
bila petang tuh aku rasa sedihh sgt sgtt ! sbb apaa nak taw ? sbb mlm tuh aku dah nak balek sini !
petang tue mmg sedih gylaa smpai aku x ley nak than ! AKU MENANGIS weyhhhhh !
mcm org gyla aku petang tuh ! aku nages sbb aku sedih nak tngai depa semuaa , tah bilaa laa plak nak jmpa depa , aku bukan selalu blek kg ! tmbh2 wan ngn john tuh ! aku nenges sbb depa dua org jaa , yg len tuh xpaa ! aku sukaa gylaa kat depaaaaa ! mmmg besttttttt !
tyme aku nanges tuh wan ngn john yg pjok aku ! hahaha ,
malu siott :P
tpy nak buat cena aku dah x ley nak cntrol dahh ! hahaha
wan ckap kat aku dia nak hntaq aku ! hahahaha . 
john ckp kat aku , dy nak mai kat aku kat sini ! WHOAAAAA :D
best best !
petang tue aku naek basikal iman ! yg ada enjin tuh ! mcm moto ! fest tyme aku naek , bestt gylaaaa ohhh !
hahahaha
iman ngn wan yg dok follow aku :D
lawak lahhh ! then mlm tuh aku sedih sbb dah smpai tyme aku balek !
aku dok tnggu depan pntu nak tok john ngn wan , naseb baek lahh depa lalu !
hahaha
tyme wan lalu tuh aku pngey dia .
aku bgy kat dy reyban KESYGN aku kat dy !
aku iklas sbb aku xmaw wan lupaa aku !
aku mmg takkan lupaa diaa !
hahahaha .
dy pon suka aku bgi kat dyaaa bnda tue :P !

TO WAN , IMAN , FITRI , AIMAN , JOHN && YG LAIN2 :

  • pless , jgn lupa atyn taww ! xtaw lahh bilaa laa pulak nak jmpa hmpa kan kan ?
  • always remember me oke ?
  • atyn sygss hmpa !
  • hmpa mmbe palingg best && sporting habess ! hmpa x cntrol macho muaa ! 
  • you all my fest friends kat kmpong tue ! thx for being my friend oke sygs2 kuhh :P
ATYN JNJI ATYN XKAN LUPA KAN KORANGG SEMUAAAA ! TERUTAMANYAAA WAN ! ATYN X KAN LUPA KAT DYA :'(

wahh ! feeling trok ngat aih ! :P
>>>
cntek kan permandagan kat blkang uh ? nice looking ! 

jalan2 cri mmbe ! hahaha :D

wan KREK ! deni mmg 3 suku ! PLS ; ABAIKAN MUKA SAYAA :p

that guys FITRI . dy baek ! dy nih pangkat abg abg laa . age dy a8 kod ,
entahh ! xtahu lahh :P dy baekk ! hahahaha . bestt sembang ngn dy -..-




penat membebel kat korang , THANKYOUU :)