Sunday, April 17, 2011

have achieved the dream ( :



woot woot ,
WHO CALL ME JUST NOW ? nahh , here i come :D haha , hari nih aku hepyy gylaa kan ? kenape eyh ? aku pun xtaw . mybe sbb semua WISHLIST aku dah tercapai . whoaa :O dah dapat new lappy , new fon , new dress , new high heels , new bedding set semuaanya NEW lahh . haha . woohh ! guess what ? haha , tadi aku fight dgn sharul(beak kambing) . perghh , laki tuh mmg biadap sial ! dia cakap aku ANAK HARAM ? whatttt theeee fuuckkkk ! aku anak haram >? hahaha , dia taw mna aku neh anak haram ? dia kea yg rogol mak aku ? SIAL . BIKIN PANAS JAA ! aku apa tnggu lagi dah dia ckp cmtuh kann ? aku FIRE terus lahh , aku fire dy mcm mesin gun :D x smpat dy nak ckp apa . hahah ! haa , padan mukaa . hutang aku pun x abes bayaq lagi dah dok ckp bnyakk pula kan ? nihh maw dok relex satt ! toyaaaaaaa >.< oke got many homework ! so kena siapkan lahh kan . k chawww , byeeee <3

penat membebel kat korang , THANKYOUU :)