Tuesday, April 19, 2011

pemergianmu azli daniel ( pendek )



kehilangan dia mmbuatkan semua org terasa kehilangan sgt . arwah seorang yg ceria , happy , baik x smbong and so on . even aku x berapa rapat sgt ngn dia but dya selalu jgk cawl aku . tyme dya sekolah ngn aku hari hari bertengkar ngn arwah . ya allah ! bile egtkan balik mneyesal pun ada . kalaw lah masa bole berputar balik aku xkan bertengkar ngn dia . aku takan buat arwah sakit hati . dy selalu kacaw aku klaw aku lalu depan klass dia . dia sekat aku tgah jalan , dia usik aku . klaw di ingtkan balik ya allahh bestnyaa time tuh . tapi tue semua takan berlaku lagi selepas nie . after arwah pndah skolah aku dah x jumpa arwah dah && dah x rapat ngn arwah dah . ckap2 mcm tu jaa . last aku jumpa dia kat sekola panglima . dia tego && dia lah kasi aku kenal ngn onex . kehilangan arwah mmbuatkan ramai org yang x pecaya && x bole terima . TERUTAMANYA ATIKAN YUSRI . 
today kat sekola tiekah nih asyik nages jea , kemarin dia x datang sekolah sbb mata dia bngkak . then harineh dia dtg sekolah asyik nages jaa . kesian aku tgok dia , dy x bole terima knyataan yg membe baik dia tuh meninggal . dia ckap kat aku yg dia dapat rasa mlm arwah excident tuh arwah datang kat dia . dia dapat rasa semua tuh :'( tady kat klas tieka cita pasal apa yg dia rasa && kami semua menangis :'(  tieka ckap dulu arwah setiap mlm cawl dia , klaw arwah boring arwah cawl dia . then skrg dah tade sape nak cawl dia . nmpakk sgt tiekah x bole terima knyataan . 
pemergianmu membuatku menderita ,
pemergianmu membuatku kesunyian ,
tiada lagi senda tawa dari mu ,
tiada lagi loyar burok dari mu ,
kerna kau telah meninggal dunia ini SELAMANYA ,
akan ku ingat kenangan kita dulu ,
akan ku simpan segalanya ,
aku menghargaimu sehingga akhir hayatku ,
selamanya kau tetap dalam ingatan kami ,
kerna kau masih kami sayang .
- iklas dari sahabatmu atikah yusri-

ayat tue tiekah yang send kat aku , sedihkan ? aku dapat rasakan apa yg tiekah rasakan . kehilangan org yg pernah dia sygs dulu . act , tiekah && pendek nih pena couple dulu :( semua x bole terima kehilangan dia termasuklah aku ! aku mmg suka sgt tgok dia senyum , arwah comel sgt sgt =='
tapi apa bole buad kan ? tuhan lebih sygs kan dia . SEMUA YG DATANG AKAN PERGI . SEMUA YANG HIDUP AKAN MATI . YANG PERGI TETAP PERGI , YG MASIH HIDUP PERLU BNYAK BERSABAR DAN TERUSKAN KEHIDUPAN . SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT DAN DITEMPATKAN DI KALAGAN ORG ORG YG BERIMAN , AMIN 

hang tetap dalam engatan aku , tikah , yien , kyna && mmbe2 yang lain . sygs hg pendek :'( 

AL-FATIHAH 

                                




penat membebel kat korang , THANKYOUU :)